» Tråkig dag - Laura

heeeeyy madafakkas, hur har eran dag varit? Ni kan ju gissa hundra gånger hur rolig min dag efter att ha läst rubriken, skoldagen sög rumpa seriöst den här dagen var så jävla seg och tråkig ville bara lägga mig ner på marken och dö. Hatar tisdagar, vi börjar halv 9 och sluta kvart i 5, fun fun! Fast idag sluta vi kvart över 4 istället vilket fick mig på bättre humör, efter skolan mötte jag iaf upp Bella och Maria som kom till skolan för att hälsa på, eller Bella skulle köpa en biljett till skolans insparkningsfest hehe. Men sen åkte vi hem och gick runt lite i centrum och sluta med att vi gick till Lidl och köpa vitlöksbröd, oh god dör långsamt varje gång jag äter det. Vad fan är det med mig och döden egentligen tar fan upp det i varenda jävla mening.. men aja nu ska jag dö i min säng hejdå

Mina känslor i bild för denna dag




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback