» Min helg

Heeeyy bitchasos, vill börja med att min helg har varit grym! Har fått jätte braiga nyheter som jag kan berätta om i ett annat inlägg när det är verkligen 100 % bestämt, men jag har sovit hos min älskade kusin! Hon har precis flyttat in i ett nytt hus vilket ser ut som rena paraaaadiiiseee, men det var jätte länge sen jag såg henne (1 vecka sen) så det var verkligen kul att få vara med henne! Imorgon är det skola vilket får mig att vela dö, åh orkar verkligen inte med skolan. men jaja vi får se hur det går? Måndagar brukar vara rätt så chill ändå! Men nu ska jag tvätta mina kläder och sedan plugga lite och tillslut blir det gymmet!

lite bilder från min helg




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback