» känslan- isabella

-Den bästa känslan som finns är typ att komma hem efter skolan och göra klart alla läxor och allt på en timma och sen bara lägga sig i sängen och dö en sekund! love that feeling.

Skoldagen var rätt bra, trodde att den skulle bli sjukt dålig men jag tog mig igenom den utan minsta lilla repa.
Men nu så ska jag typ göra något annat.. är så sur att jag fortfarande är sjuk och inte kan gymma!! mitt liv är inte komplett.. men så fort jag blir frisk ska jag börja köra sten hårt på gymmet igen, stammis here i go!



Elin
09 September, 2013 - 16:53 / BLOGG: http://elinwiman.se

Ja det tycker jag, tycker mer om dom som är lite större och hårdare!
köpte dom på kicks 40 st för 20 kr :)

Svar: ahaaa okej ska ta och kolla där! :)
laspingas.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback