» min super duper dorisiga intressanta dag - Laura

vet att det är så sjukt tråkigt att sitta och läsa om skoldagar, speciellt vilka lektioner man har haft som vissa skriver om, helt ärligt tror jag inte att det finns en ända människa som sitter bakom data skärmen och tänker för sig själv "oOoOoOoj hon hade historia idag, men attans vad kul! Och matematik också men Gud så härligt det hade ju jag med höhöhö" så end of school inlägg från och med nu.


Just nu sitter jag och plugga swedish, inte för att det är så mycket mer intressantare än att läsa om skoldagar MEN HUR SOM HELST ska jag till gymmet klockan 8 o clock och gymmish lite med min syrrish bellish, nej men det kommer bli intensiv träning idag kan jag lovar er! men nu måste jag fortsätta med mina important stuffs så vi ses om en tid kompanjorer!

sexy bild från idag på mig och sofijish




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback